יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

מוסיקה לאירועים בפורטל אירוע טו יו

בפוסט הזה אספר כיצד מקודם עניין התקליטנים בפורטל האירועים החדש שלי אירוע טו יו.


ראשית... היסטוריה על הפורטל

לפני תקופה של כחמישה חודשים עלה לאוויר הפורטל, בתוכו מוצגים ספקים שונים לאירועים, ומטרתו של הפורטל היא לתת מענה איכותי זמין וזול לכל השאלות של בעלי שמחה ובעיקר לחתן ולכלה.


התקליטנים בפורטל

אחרי תקופה של כחודש וחצי - חודשיים שהפורטל עבד, הוחלט ע"י הצוות המקצועי להעלות את קטגוריית התקליטנים, ע"מ להרחיב ראשית את המאגר של המפרסמים ושנית לתת מענה נוסף לבעלי השמחה.

הראשונים שנכנסו הרוויחו בגדול בעזרת זה שפוסרמו בחינם ולא היו בעומס של מפרסמים עם זאת לאחרונה הכנסתי לפורטל גם כן בחינם את ארט הפקות, ארט הפקות היא חברת תקליטנים ומוסיקה לאירועים שמשלבת הגברה תאורה ומוסיקה כאחד, בכל תחום בעל המקצוע המתאים והמקצוען בתחומו.

החברה בהנהלתו של DJ צחי אלט לשעבר DJ בכיר ברדיו 99 בישראל ודיג'יי רציני בארץ ובעולם.

על מנת להגדיל את החשיפה לתקליטנים בפורטל, החלטתי לנקוט בגישות שלא יהיו ספאמריות ועם זאת יתנו מענה מיידי למפרסמים בקטגוריה.


הדרכים בהם קידמתי את פרסום הקטגוריה..

כדי לקדם את תחום תקליטנים בפורטל, החלטתי ראשית לענות על שאלות של כלות בפורומים שונים באינטרנט, אתם וודאי תוכלו לשאר אילו פורומים, התוצאות היו מרשימות הרבה כלות נכנסו והתעניינו לא רק בתקליטנים אלא בספקים שונים אחרים וזה נתן פוש רציני לאתר גם מבחינת "Traffic".

דרך נוספת שתעלה בקרוב היא פרסום ברוב האינדקסים המקודמים באופן אורגני על מנת לאפשר לאנשים שכבר מגיעים אליהם לראות את התקליטנים המופיעים בפורטל וליצור איתם קשר.

תגובה 1:

  1. היום המוזיקה פחות בעלת רגש ותוכן מבעבר. לדעתי מסיבה איכותית או אירוע איכותי מלווה במוזיקה מגוונת ואיכותית. אם המוזיקה לא משובחת האירוע צולע ולא מהנה.

    השבמחק