יום רביעי, 19 באוגוסט 2009

פרסום רכיבה טיפולית

לאחרונה התחלתי לעסוק בפרסום רכיבה טיפולית של המטפלת יעל.
האתר של יעל נקרא "הבית של יעל" ותחרות המפרסמים מגוונת בתחומים כמו גני ילדים, צהרונים, מקומות טיפוליים וכמובן הספר.

יעל מדריכת רכיבה טיפולית מוסמכת עוסקת בתחום ומתנדבת באחת החוות המובילות בתחום הרכיבה הטיפולית בצפון.
הרכיבה הטיפולית מיועדת לנשים גברים ילדים וילדות שרוצים לעשות שינוי משמעותי בחייהם אם זה שיפור הביטחון העצמי, המוטוריקה העדינה ואף תורמת לבעיות קשב וריכוז.

באתר הבית של יעל מוסבר בקצרה על הרכיבה הטיפולית, ההמלצה השיווקית שלי בנושא ליעל היא - לספק שירותי ייעוץ טלפונים ומקוונים בחינם למטופלים אופציונלים על מנת להגביר את אחוזי ההמרה דרך האתר.
לפני שהדרכתי את יעל בעניין התרשמתי ממקצועיות ואמינות בלתי רגילים בתחומה, ידע מקיף ותשובות מעניינות ואף רצון גדול לעזור ולשפר את המטופלים בתחומים השונים בעזרת הרכיבה הטיפולית.

על מנת להגדיל יותר את אחוזי ההמרה סיפקנו לגולשים טקסטים קריאים ומובנים בנושא הרכיבה הטיפולית, כתבנו את הטקסט בצורה שיווקית ונוחה לקריאה וכל זאת על מנת להדגיש את הידע והמקצועיות של יעל ולהוביל את המטופלים המעוניינים בזאת אליה להתנסות וחוויה בלתי רגילה.

אני בעצמי הייתי בשיעור רכיבה (רגיל - לא טיפולי) ונהנתי מכל רגע, המלצות רבות קיבלתי ממכריי בתחום ולכן החלטתי לעזור בעניין הפרסום של יעל בתור מטפלת בעזרת רכיבה טיפולית.
החווה של יעל ממוקמת במושב שדי חמד, 5 דקות מכפר סבא, איכות השירות והאדיבות יוצאים מן הכלל.

הפוסט היה אמור להבהיר איך הגדלנו אחוזי המרה בתחום הרכיבה הטיפולית, אך באותה נשימה... לא יכולתי להתעלם מהמקצועיות של המוצר אותו אני מוכר כיום.
אחד הפרמטרים להצלחה של מוצר היא איכותו, לאורך זמן... אין ספק שבתחום הרכיבה הטיפולית יעל היא בהחלט מוצר מוצלח ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה